21 Ocak 2020 Salı

E-ticaret ve PORTAL Tasarımlar


E-ticaret tasarımın önemi nelerdir?

E-ticaret ve PORTAL tasarımlar tamamı ile estetik olmalıdır. Çünkü sadece ürün veya hizmet satmıyor aynı zamanda markanızı ve firmanızı da tanıtıyorsunuz.
E-ticaret ve Portal Tasarımlar

Günümüzde en sık karşılaşılan sorular; e-ticaret sitelerinin mobil cihazlarda uyumsuz oluşu, internet tarayıcılarında farklı görünmeleri, simetrik hataların fazla olmasıdır.
Örnek olarak mağazanın vitrini biçimsiz ise kaç kişi dönüp bakar veya alışveriş yapar bu sebeple müşteri açısından bakıldığında sanal mağazanın da albenisi olmalı, geniş ürün konseptine sahip, vitrin görünümü kusuruz, sade ve anlaşılabilir olmalı, alışılmışlıktan kurtulup farklı tasarımlar ile farkındalık yaratılmalıdır.
Profesyonel olarak hazırlanmış e-ticaret tasarımları akılda kalıcı olduğu gibi, örnek alınabilir ve bu sayede merak uyandırır, sayfalarınızda gezinilmesine sebep olur.
Bu durum sitenizin popülerliğinin artmasına, markanızın tanınmasına neden olur. Sitenizin ziyaretçi de bıraktığı izlenim, işletmeye güven duymak olmalı, bir sonra ki adımı karar aşaması, o an veya sonra ki günlerde dönüşüm sağlaması ile tamamlanacaktır. Rekabetin yoğun olduğu ticaret alanında siz ne kadar profesyonel çalışıyorsanız iş verimliliğinizde o kadar artar.
E-ticaret web sitesi bilinçli ve planlı olarak uygulandığında, harcanan zaman, sarf edilen çaba, yapılan maliyetlerin belirli bir süreçten sonra karşılığı mutlak olacaktır.

Örnek E-ticaret Tasarımlarımız

Mobilya Sanal Mağaza B2C Tasarım Örneği
Örnek e-ticaret tasarım çalışmamıza ait 9 adet fotoğraf bulunmaktadır.

B2C E-Ticaret Örneği
Küçük, orta ve büyük ölçekli işletmelere yönelik sanal mağaza tasarımıE-ticaret ve PORTAL tasarım çözümlerimiz için, bizimle iletişime geçiniz!

Hiç yorum yok:

KURUMSAL KİMLİK

Kurumsal kimlik, bir kurumun; kurum içi ve kurum dışı duruşunu ve davranışlarını temsil etme biçimlerinin tümüdür. Günümüzde birço...